Producenci
Bestsellery
Kabel sieciowy ekranowany FTP CAT 5E
Kabel sieciowy ekranowany FTP CAT 5E
0,80 zł 0,65 zł
mb.
Lampa robocza LED Vertex NSSC 35W 5000lm 12V/24V IP68
Lampa robocza LED Vertex NSSC 35W 5000lm 12V/24V IP68
210,00 zł 170,73 zł
szt.
Zasilacz sieciowy 5V 2A z wtykiem 3.5mm x 1.35mm
Zasilacz sieciowy 5V 2A z wtykiem 3.5mm x 1.35mm
19,00 zł 15,45 zł
szt.
Łącznik przedłużacz kabla sieciowego RJ45
Łącznik przedłużacz kabla sieciowego RJ45
5,00 zł 4,07 zł
szt.
Zasilacz sieciowy uniwersalny 12V 3,5A 42W
Zasilacz sieciowy uniwersalny 12V 3,5A 42W
35,00 zł 28,46 zł
szt.
Pirometr bezdotykowy termometr laserowy -50 ~ +380°C
Pirometr bezdotykowy termometr laserowy -50 ~ +380°C
58,00 zł 47,15 zł
szt.
Nagrzewnica samochodowa termowentylator 12V 300W/150W
Nagrzewnica samochodowa termowentylator 12V 300W/150W
86,00 zł 69,92 zł
szt.
Żarówka rurkowa LED C5W C10W 31-32mm 3SMD 5050
Żarówka rurkowa LED C5W C10W 31-32mm 3SMD 5050
5,00 zł 4,07 zł
szt.
Na czym polega gwarancja DOOR to DOOR?

W naszym sklepie oferujemy szeroką gamę urządzeń elektrycznych i elektronicznych różnych producentów. Część z nich udziela na swoje produkty gwarancji "DOOR to DOOR" (od drzwi do drzwi), czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Co to jest i o co w tym chodzi?

Gwarancja door2door to bardzo duża wygoda dla użytkownika. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu zgłaszamy problem do wskazanego w dokumentach gwarancyjnych serwisu, czasami można też wypełnić formularz na stronie internetowej producenta. Następnie producent/importer wysyła kuriera pod wskazany przez nas wcześniej adres, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz z dokumentami i dostarcza do serwisu. Po dokonaniu naprawy tą samą drogą, za pośrednictwem firmy kurierskiej, sprawny towar trafia do rąk właściciela. Wszystkie koszty związane z transportem urządzenia w obie strony powinien ponieść gwarant.

 

gwarancja_door2door

 

W przypadku gwarancji door2door również istnieje pewien warunek, choć nie jest on ani haczykiem, ani pułapką. Otóż wysyłając zepsuty sprzęt do serwisu powinniśmy zadbać o to, by był on właściwie zapakowany. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapakowanie go w oryginalne pudełko lub w odpowiednią paczkę zabezpieczoną przed uszkodzeniami, które mogą powstać w czasie transportu. W większości umów gwarancyjnych istnieją bowiem klauzule mówiące o tym, że producent nie uznaje gwarancji na usterki, które powstały w drodze od właściciela sprzętu do serwisu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl