W naszym sklepie oferujemy szeroką gamę urządzeń elektrycznych i elektronicznych różnych producentów. Część z nich udziela na swoje produkty gwarancji "DOOR to DOOR" (od drzwi do drzwi), czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Co to jest i o co w tym chodzi?
Gwarancja door2door to bardzo duża wygoda dla użytkownika. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu zgłaszamy problem do wskazanego w dokumentach gwarancyjnych serwisu, czasami można też wypełnić formularz na stronie internetowej producenta. Następnie producent/importer wysyła kuriera pod wskazany przez nas wcześniej adres, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz z dokumentami i dostarcza do serwisu. Po dokonaniu naprawy tą samą drogą, za pośrednictwem firmy kurierskiej, sprawny towar trafia do rąk właściciela. Wszystkie koszty związane z transportem urządzenia w obie strony powinien ponieść gwarant.
W przypadku gwarancji door2door również istnieje pewien warunek, choć nie jest on ani haczykiem, ani pułapką. Otóż wysyłając zepsuty sprzęt do serwisu powinniśmy zadbać o to, by był on właściwie zapakowany. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapakowanie go w oryginalne pudełko lub w odpowiednią paczkę zabezpieczoną przed uszkodzeniami, które mogą powstać w czasie transportu. W większości umów gwarancyjnych istnieją bowiem klauzule mówiące o tym, że producent nie uznaje gwarancji na usterki, które powstały w drodze od właściciela sprzętu do serwisu.