Producenci
Bestsellery
Czujnik parkowania 8 sensorowy z wyświetlaczem LCD Vertex
Czujnik parkowania 8 sensorowy z wyświetlaczem LCD Vertex
219,00 zł 178,05 zł
Lampa robocza LED 48W R30 12V 24V IP68
Lampa robocza LED 48W R30 12V 24V IP68
49,99 zł 40,64 zł
szt.
Nagrzewnica samochodowa termowentylator 12V 300W/150W
Nagrzewnica samochodowa termowentylator 12V 300W/150W
99,00 zł 80,49 zł
Akumulator żelowy 4V 4Ah
Akumulator żelowy 4V 4Ah
30,00 zł 24,39 zł
szt.
Zasilacz sieciowy 5V 2A z wtykiem 3.5mm x 1.35mm
Zasilacz sieciowy 5V 2A z wtykiem 3.5mm x 1.35mm
21,00 zł 17,07 zł
szt.
Kamera cofania z trybem nocnym + ekran LCD 7' zestaw WiFi
Kamera cofania z trybem nocnym + ekran LCD 7' zestaw WiFi
299,00 zł 243,09 zł
kpl.
Promocje
Taśma kolorowa RGB 300LED w żelu IP65 60LED/m rolka 5M
Taśma kolorowa RGB 300LED w żelu IP65 60LED/m rolka 5M
90,00 zł 50,00 zł 73,17 zł 40,65 zł
op.
Sterownik taśm LED RGB mini z pilotem iR 12V 24V
Sterownik taśm LED RGB mini z pilotem iR 12V 24V
29,00 zł 18,00 zł 23,58 zł 14,63 zł
szt.
Na czym polega gwarancja DOOR to DOOR?

W naszym sklepie oferujemy szeroką gamę urządzeń elektrycznych i elektronicznych różnych producentów. Część z nich udziela na swoje produkty gwarancji "DOOR to DOOR" (od drzwi do drzwi), czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Co to jest i o co w tym chodzi?

Gwarancja door2door to bardzo duża wygoda dla użytkownika. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu zgłaszamy problem do wskazanego w dokumentach gwarancyjnych serwisu, czasami można też wypełnić formularz na stronie internetowej producenta. Następnie producent/importer wysyła kuriera pod wskazany przez nas wcześniej adres, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz z dokumentami i dostarcza do serwisu. Po dokonaniu naprawy tą samą drogą, za pośrednictwem firmy kurierskiej, sprawny towar trafia do rąk właściciela. Wszystkie koszty związane z transportem urządzenia w obie strony powinien ponieść gwarant.

 

gwarancja_door2door

 

W przypadku gwarancji door2door również istnieje pewien warunek, choć nie jest on ani haczykiem, ani pułapką. Otóż wysyłając zepsuty sprzęt do serwisu powinniśmy zadbać o to, by był on właściwie zapakowany. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapakowanie go w oryginalne pudełko lub w odpowiednią paczkę zabezpieczoną przed uszkodzeniami, które mogą powstać w czasie transportu. W większości umów gwarancyjnych istnieją bowiem klauzule mówiące o tym, że producent nie uznaje gwarancji na usterki, które powstały w drodze od właściciela sprzętu do serwisu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl