Producenci
Bestsellery
Wtyk RJ45 - końcówka do kabla sieciowego
Wtyk RJ45 - końcówka do kabla sieciowego
0,50 zł 0,41 zł
szt.
Żarówka LED W5W T10 Flux
Żarówka LED W5W T10 Flux
2,50 zł 2,03 zł
szt.
Adapter wtyk męski VGA - DVI żeński gniazdo
Adapter wtyk męski VGA - DVI żeński gniazdo
8,00 zł 6,50 zł
szt.
Łącznik przedłużacz kabla sieciowego RJ45
Łącznik przedłużacz kabla sieciowego RJ45
5,00 zł 4,07 zł
szt.
Klips LED do podświetlenia szyb i półek szklanych
Klips LED do podświetlenia szyb i półek szklanych
8,50 zł 6,91 zł
szt.
Waga kieszonkowa - jubilerska 500g/0,1g
Waga kieszonkowa - jubilerska 500g/0,1g
24,99 zł 20,32 zł
szt.
Bateria alkaliczna Duracell MN2400 LR03 AAA
Bateria alkaliczna Duracell MN2400 LR03 AAA
2,50 zł 2,03 zł
szt.
Promocje
Taśma kolorowa RGB w żelu IP65 60LED/m 1M
Taśma kolorowa RGB w żelu IP65 60LED/m 1M
18,00 zł 15,00 zł 14,63 zł 12,20 zł
mb.
Taśma kolorowa RGB 300LED w żelu IP65 60LED/m rolka 5M
Taśma kolorowa RGB 300LED w żelu IP65 60LED/m rolka 5M
90,00 zł 50,00 zł 73,17 zł 40,65 zł
op.
Na czym polega gwarancja DOOR to DOOR?

W naszym sklepie oferujemy szeroką gamę urządzeń elektrycznych i elektronicznych różnych producentów. Część z nich udziela na swoje produkty gwarancji "DOOR to DOOR" (od drzwi do drzwi), czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Co to jest i o co w tym chodzi?

Gwarancja door2door to bardzo duża wygoda dla użytkownika. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu zgłaszamy problem do wskazanego w dokumentach gwarancyjnych serwisu, czasami można też wypełnić formularz na stronie internetowej producenta. Następnie producent/importer wysyła kuriera pod wskazany przez nas wcześniej adres, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz z dokumentami i dostarcza do serwisu. Po dokonaniu naprawy tą samą drogą, za pośrednictwem firmy kurierskiej, sprawny towar trafia do rąk właściciela. Wszystkie koszty związane z transportem urządzenia w obie strony powinien ponieść gwarant.

 

gwarancja_door2door

 

W przypadku gwarancji door2door również istnieje pewien warunek, choć nie jest on ani haczykiem, ani pułapką. Otóż wysyłając zepsuty sprzęt do serwisu powinniśmy zadbać o to, by był on właściwie zapakowany. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapakowanie go w oryginalne pudełko lub w odpowiednią paczkę zabezpieczoną przed uszkodzeniami, które mogą powstać w czasie transportu. W większości umów gwarancyjnych istnieją bowiem klauzule mówiące o tym, że producent nie uznaje gwarancji na usterki, które powstały w drodze od właściciela sprzętu do serwisu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl