Producenci
Bestsellery
Kabel sieciowy ekranowany FTP CAT 5E
Kabel sieciowy ekranowany FTP CAT 5E
0,60 zł 0,49 zł
mb.
Łącznik przedłużacz kabla sieciowego RJ45
Łącznik przedłużacz kabla sieciowego RJ45
5,00 zł 4,07 zł
szt.
Wtyk RJ45 - końcówka do kabla sieciowego
Wtyk RJ45 - końcówka do kabla sieciowego
0,50 zł 0,41 zł
szt.
Kabel zasilający do komputera stacjonarnego 1,8m
Kabel zasilający do komputera stacjonarnego 1,8m
10,00 zł 8,13 zł
szt.
Zasilacz sieciowy uniwersalny 12V 6A 72W
Zasilacz sieciowy uniwersalny 12V 6A 72W
48,00 zł 39,02 zł
Waga elektroniczna kalkulacyjna 6w1 1kg/0,1g
Waga elektroniczna kalkulacyjna 6w1 1kg/0,1g
48,00 zł 39,02 zł
2x Lampki na rower LED silikonowe kolorowe żabki
2x Lampki na rower LED silikonowe kolorowe żabki
10,00 zł 8,13 zł
kpl.
Promocje
Taśma kolorowa RGB w żelu IP65 60LED/m 1M
Taśma kolorowa RGB w żelu IP65 60LED/m 1M
18,00 zł 15,00 zł 14,63 zł 12,20 zł
mb.
Taśma kolorowa RGB 300LED w żelu IP65 60LED/m rolka 5M
Taśma kolorowa RGB 300LED w żelu IP65 60LED/m rolka 5M
90,00 zł 50,00 zł 73,17 zł 40,65 zł
op.
Na czym polega gwarancja DOOR to DOOR?

W naszym sklepie oferujemy szeroką gamę urządzeń elektrycznych i elektronicznych różnych producentów. Część z nich udziela na swoje produkty gwarancji "DOOR to DOOR" (od drzwi do drzwi), czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Co to jest i o co w tym chodzi?

Gwarancja door2door to bardzo duża wygoda dla użytkownika. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu zgłaszamy problem do wskazanego w dokumentach gwarancyjnych serwisu, czasami można też wypełnić formularz na stronie internetowej producenta. Następnie producent/importer wysyła kuriera pod wskazany przez nas wcześniej adres, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz z dokumentami i dostarcza do serwisu. Po dokonaniu naprawy tą samą drogą, za pośrednictwem firmy kurierskiej, sprawny towar trafia do rąk właściciela. Wszystkie koszty związane z transportem urządzenia w obie strony powinien ponieść gwarant.

 

gwarancja_door2door

 

W przypadku gwarancji door2door również istnieje pewien warunek, choć nie jest on ani haczykiem, ani pułapką. Otóż wysyłając zepsuty sprzęt do serwisu powinniśmy zadbać o to, by był on właściwie zapakowany. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapakowanie go w oryginalne pudełko lub w odpowiednią paczkę zabezpieczoną przed uszkodzeniami, które mogą powstać w czasie transportu. W większości umów gwarancyjnych istnieją bowiem klauzule mówiące o tym, że producent nie uznaje gwarancji na usterki, które powstały w drodze od właściciela sprzętu do serwisu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl