Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Kod produktu: A-043

Kod kreskowy: 5901508963833

Zapytaj o produkt
Udostępnij
OEM

Interfejs diagnostyczny V-Gate ELM 327 do OBD2 ver. 1.5

ELM327 to prawdopodobnie najpopularniejszy na rynku interfejs diagnostyczny pod złącze OBD2. Główną jego zaletą jest kompatybilność z silnikami samochodów osobowych na szynie CAN. Pozwala na sprawdzenie parametrów auta, odczytanie błędów komputera, monitorowanie pracy silnika i wiele więcej, w zależności od używanego oprogramowania.

Przejdź do pełnego opisu
Cena 74,00 zł

Ceny podane bez kosztów dostawy.

Czas wysyłki: Wysyłka tego samego dnia do godz. 14:00 (Pn.-Pt.)
Dostawa od 10,99 zł - DPD Pickup punkt odbioru/automat paczkowy

Darmowa dostawa od 100zł

Dostępność:
product-availability-module brak towaru

Opis

Interfejs OBD II ELM327 V-Gate v.1.5 na Bluetooth

ELM327 to obecnie najpopularniejszy interfejs diagnostyczny, jego zaletą jest to że łączy się z większością siników aut osobowych na szynie CAN. Dzięki niemu możesz sprawdzić parametry auta, odczytać błędy komputera, monitorować pracę silnika oraz wiele innych w zależności od użytego oprogramowania.

ELM327 pozwala na diagnostykę aut z protokołem OBD2. Wszystko to wykonasz przy wykorzystaniu prostych aplikacji dostępnych na każdy smartfon. Urządzenie łączy się z komputerem lub telefonem poprzez bezprzewodowy protokół Bluetooth, dzięki czemu nie ma problemu z żadnymi kablami i nie trzeba mieć komputera blisko samochodu, gdyż zasięg wynosi nawet kilkadziesiąt metrów!

Do obsługi protokołu Bluetooth na komputerze, zaleca się korzystanie z programu BlueSoleil link do pobrania.

Interfejs pozwala na:

  • Odczyt i kasowanie błędów OBD-II - wszystkie protokoły
  • Odczyt i kasowanie lampki 'check engine'
  • Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym
  • Odczyt kodów oczekujących i charakterystycznych producenta
  • Podgląd zamrożonych ramek (ang. freeze frames)
  • Odczyt parametrów online
  • Odczyt błędów według kodów
  • Pomiar mocy silnika (KM)
  • Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h itd.

Umożliwia diagnozowanie wszystkich systemów w samochodzie (w zależności od zastosowanego oprogramowania):

  • Elektroniki silnika
  • Układu paliwowego
  • Układu dolotu powietrza
  • Automatycznej skrzyni biegów
  • Elektroniki pompy diesla
  • Systemów hamowania
  • Klimatyzacji
  • Deski rozdzielczej
  • Wspomagania elektrycznego kierownicy
  • Immobilizera
  • Modułu komfortu
  • Elektrycznych szyb
  • Nawigacji satelitarnej
  • Elektroniki szyberdachu

Obsługiwane protokoły:

  • 1. SAE J1850 PWM (41.6Kbaud)
  • 2. SAE J1850 VPW (10.4Kbaud)
  • 3. ISO9141-2 (5 bajtów inicjujących, 10.4Kbaud)
  • 4. ISO14230-4 KWP (5 bitów, 10,4 Kbaud)
  • 5. ISO14230-4 KWP (szybki init, 10.4 Kbaud)
  • 6. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 Kbaud)
  • 7. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 Kbaud)
  • 8. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 250 Kbaud)
  • 9. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 Kbaud)
  • A.SAE J1939 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 * Kbaud)
  • B.USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud)
  • C.USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * kbaud)

Nasze Bestsellery

Sprawdź nasze najlepiej sprzedawane oferty!