Menu
Szukaj
Koszyk

Kod produktu: KB3B

Ocena produktu

3.29
Liczba ocen: 7
Oceń i opisz
APT

Interfejs diagnostyczny OBD2 Bluetooth ELM 327 V1.5

Uniwersalny interfejs diagnostyczny ELM327 przeznaczony do samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2. Komunikuje się z większością silników wyposażonych w szynę CAN. Pozwala na odczyt parametrów i błędów komputera a nawet monitorować pracę silnika. Z interfejsem można połączyć się przy użyciu urządzenia wyposażonego w Bluetooth.

Przejdź do pełnego opisu
41,99 zł
z 23% VAT

Ceny podane bez kosztów dostawy.

Czas wysyłki: Wysyłka tego samego dnia do godz. 14:00 (Pn.-Pt.)
Dostawa od 11,99 zł - Pocztex

AUTOMAT/PUNKT

szt.
Dostępność:
product-availability-module bardzo dużo
Zapytaj o produkt

Opis

Bezprzewodowy interfejs diagnostyczny ELM

ELM327 to obecnie najpopularniejszy interfejs diagnostyczny, jego zaletą jest to że łączy się z większością siników aut osobowych na szynie CAN. Dzięki temu urządzeniu możesz zrobić wszystko, co do tej pory było możliwe tylko w autoryzowanym serwisie - sprawdzić parametry auta, odczytać błędy komputera i monitorować pracę silnika.

Urządzenie łączy się ze smartfonem, komputerem, laptopem albo innym urządzeniem za pomocą Bluetooth. Do obsługi urządzenia jest wymagana obsługa BT i odpowiedni program bądź aplikacja. Oprogramowanie nie wchodzi w skład zestawu, należy je pobrać we własnym zakresie. Istnieją setki darmowych aplikacji do pobrania na telefon.

Niektóre programy mogą wykrywać urządzenie jako klon (clone) i nie współpracować. Należy wtedy w ustawieniach aplikacji wyłączyć ustawienia klonowania. 

Instrukcję obsługi Interfejsu diagnostycznego ELM 327 Bluetooth znajdziemy TUTAJ.

Interfejs umożliwia:

  • Odczyt i kasowanie błędów OBD-II - wszystkie protokoły
  • Odczyt i kasowanie lampki 'check engine'
  • Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (live data)
  • Odczyt kodów oczekujących i charakterystycznych producenta
  • Podgląd zamrożonych ramek (ang. freeze frames)
  • Odczyt parametrów online
  • Odczyt błędów według kodów
  • Pomiar mocy silnika (KM)
  • Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h itd.

Obsługuje protokoły:

  • J1850 PWM (41.6 kbaud)
  • J1850 VPW (10.4 kbaud)
  • ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
  • ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
  • ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud)
  • ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
  • ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
  • ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
  • ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

Umożliwia diagnozowanie wszystkich systemów w samochodzie:

  • Elektroniki silnika
  • Układu paliwowego
  • Układu dolotu powietrza
  • Automatycznej skrzyni biegów
  • Elektroniki pompy diesla
  • Systemów hamowania
  • Klimatyzacji
  • Deski rozdzielczej
  • Wspomagania elektrycznego kierownicy
  • Immobilizera
  • Modułu komfortu
  • Elektrycznych szyb
  • Nawigacji satelitarnej
  • Elektroniki szyberdachu
  • i innych zależnie od modelu samochodu i oprogramowania.

Współpracuje z oprogramowaniem diagnostycznym:

  • Scantool.net
  • Engine Check (bardzo dobry do diagnozowania starszych samochodów z niepełnym wsparciem dla OBD-2)
  • GM Mode 22 Scan Tool
  • OBD Logger
  • OBD-II ScanMaster
  • obd2crazy.com
  • OBD2 Scantool
  • OBDII for ELM322
  • pyOBD
  • RDDTC
  • Real Scan
  • ScanTest for Pocket PC
  • wOBD by WDT
  • easy OBD
  • DigiMoto
  • PCMSCAN (umożliwia m.in. pomiar mocy i czasów)
  • i wieloma innymi darmowymi i płatnymi programami również w polskiej wersji językowej

Wymagania:

  • Auto zgodne ze specyfikacja OBD2
  • Smartfon, komputer lub laptop z obsługą Bluetooth
  • Gniazdo OBD2 w samochodzie
  • Windows, Mac, Android
  • Współpracuje z większością aut wyprodukowanych po 1996r. i wyposażonych w gniazdo OBD2

Nasze Bestsellery

Sprawdź nasze najlepiej sprzedawane oferty!